sobota, 13 marca 2021

DRUGA AUTORSKA KSIĄŻKA KUCHARSKA

Witam wszystkich serdecznie :-) 

Po roku łącząc pracę zawodową i pasję po ciężkiej wieczornej i nocnej pracy mogę już oficjalnie powiedzieć, że powstała moja druga autorska książka kucharska "Ciastka domowe słodkości. Jest to zbiór 52 autorskich przepisów na słodkości, 72 strony wspomnień i pysznych przepisów o różnym stopniu trudności. Książka powstała przy pięknej i wspaniałej współpracy cookpad. 
Nawet nie wiecie jaką miałam satysfakcję i radość, gdy zobaczyłam końcowy rezultat mojej ciężkiej pracy, tego nie da się opisać. Pomyślicie, że tworząc drugą część jest prosto od razu Was rozczaruję jest trudniej trzeba wziąć pod uwagę wiele rzeczy, czynników, wymyślać i tworzyć nowe ciasta, słodkości na pozór nie jest to takie proste, w pewnym momencie masz wrażenie, że to koniec pustka, zastanawiasz się czy to ma sens, ale tak ma. Przez ten rok pomimo pandemii poznałam online kilka osób z podobnymi pasjami od których mogłam się wiele nauczyć, podpatrzeć. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje pomysły i skorzystacie z nich. I choć tej książki nie znajdziecie w żadnej księgarni, ani w żadnym innym sklepie to dla mnie jest spełnieniem marzeń, najważniejsza. Te zaledwie 52 przepisy sprawiły mi ogromną radość i chęć tworzenia dalszych słodkości mogę już Wam zdradzić to nie jest koniec mam apetyt na więcej. Na zakończenie zostało mu już tylko zaprosić Was do pobierania udostępniania, komentowania i pieczenia. 
Życzę udanych i smacznych wypieków, Izabela Tyszkiewicz 

Aby pobrać sobie książkę wystarczy kliknąć w poniższy link

Książka kucharska 2







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj/print