niedziela, 6 maja 2018

3 URODZINY BLOGA

Czas na małe podsumowanie 3 lat życia w blogosferze, tak to już minął kolejny rok od założenia bloga "Ciastka - domowe słodkości". Co zmieniło się w moim życiu prywatnym nic, nadal pracuję gdzie pracowałam i wykonuję pracę, którą kocham. Odnosząc się do bloga wniósł mi kolejnych wiele radości, nawiązałam wiele nowych znajomości wśród osób mających podobną pasję do mojej. Wśród tysięcy, jak nie milionów blogów został zauważony przez dwie duże firmy działające na naszym polskim rynku, a mianowicie przez Polskie Młyny oraz Kandy. Dzięki tym firmom mogłam poznać bardzo dobre jakościowo produkty i w przestępnych cenach co nie ukrywajmy jest to bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Dzięki poznaniu produktów oferujących przez w/w firmy mogę szczerze polecić je Wam drodzy Czytelnicy.

W tym miejscu, chciałabym bardzo serdecznie podziękować Wam Czytelnikom jak i firmie Polskie Młyny i Kandy za współpracę i za te wszystkie komentarze, odwiedziny i za chęć pozostania ze mną na dłużej.

W przeciągu minionego roku blog powiększył się nowe przepisy ciast i deserów jak i o moje ulubione dania i przekąski oraz o kilka praktycznych porad kulinarnych. Mam nadzieję, że na przestrzeni czasu pozostałam wierna prostocie i tworzeniu przepisów  łatwych, prostych do zrobienia oraz były z produktów dostępnych w większości sklepów na każdą kieszeń. Tą opinię pozostawiam Wam drodzy Czytelnicy.

Co wydarzyło się na stronie w ciągu tych 3 lat zobaczcie sami:
  • odwiedziło mnie 104712 osób
  • ślad w postaci komentarza na blogu pozostawiło 120 osób
  • liczba postów, które zagościły na tym blogu wynosi 222
  • obecnie blog działa na Facebooku, Instagram i wielu grupach społecznościowych o tematyce kulinarnej pod moim imieniem i nazwiskiem. 
  • Obecnie tworzony jest profil na Princess.
  • liczba polubień na FB - 629, obserwowanych 630
  • liczba obserwowanych na Instagram 276
  • wygranych w konkursie 8
  • współpraca z 2 firmami
  • publikacji w prasie (Hity kulinarne, Najlepsze Ciasta, Gotuj krok po kroku, Ciasta czytelników) 
  • moje zdjęcie przepisów w grupie społecznościowej w tle gościło kilka razy
  • jestem jedna z administratorek grupy społecznościowej na FB "Kuchnia z fantazją i pogaduchy" 
Może dla innych blogerów jest to mało, mnie to bardzo cieszy, że poza pracą zawodową, którą bardzo kocham udało mi się osiągnąć taki poziom, którego się nie spodziewałam. Jest on moim małym sukcesem z którego jestem dumna.

Jakie są moje plany na kolejny rok na pewno więcej przepisów na słodkości i nie tylko, artykułów, porad. Co do marzeń zapewne większy rozwój w technikach cukierniczych, jak i zwiększenie grona czytelników.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim czytelnikom i każdemu z osobna i pozostawiam Wam ocenę mojej strony.

A jako, że urodziny bez torcika nie mogą się odbyć zapraszam na Górkę wiśniowo - czekoladową
Przepis: Górka wiśniowo - czekoladowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj/print