niedziela, 26 kwietnia 2020

4 urodziny bloga

To już 4 lata prowadzenia bloga ! 4 lata odkąd dzielę się swoją pasją ! Jest co świętować !

Cieszę się z kolejnego roku z Wami ! i aby do kolejnego !

Pamiętam do dzisiaj jak powstał blog bardzo spontanicznie, na jednym z koncertów swojego ulubionego zespołu, za namową przyjaciół. Obecnie znając historie niektórych blogerów od osób, które poznałam przez te 4 lata z całą pewnością mogę stwierdzić, że byłam nie przygotowana. Niektórzy przygotowują materiały na parę tygodni naprzód, specjalizują się w robieniu profesjonalnych zdjęć. Ja na początku byłam zielona, ale stworzyłam swój świat po swojemu, tak jak ja to widzę, naturalnie, prosto tak aby każdy z czytelników mógł odtworzyć przepis bez stresu, że nie wyjdzie, drogo, nie uda się to jest skomplikowane, że nie dam rady. Ja pokazałam  właśnie, że dasz radę uda się, to bardzo proste.

Przyznaję się na początku bardzo się tym stresowałam tym bardziej, że nie jestem maniaczką komputera, technik programowych, mediów społecznościowych po głowie chodziło mi tylko jedno jak ja to ogarnę praca, obowiązki domowe, blog. Na początku było trudno, ale przy wsparciu rodziców i przyjaciół udało się i jestem dumna z mojego bloga. Na początku jak każdy bloger  liczyłam świeżo przybyłych czytelników, przeżywałam, po nocach nie spałam gdy jedni odchodzą zawsze zadawała sobie pytanie dlaczego? stres mijał jak nowi czytelnicy przybywali i tak w kółko. Przyznaję się stresowała się gdy w głowie miałam pustkę na nowy przepis, artykuł, a przecież musiałam coś mieć, bo przecież czytelnicy czekają, bo przecież świat się zawali. Aktualnie podchodzę do tego z większym dystansem. Z doświadczenia wiem, że pomysły przychodzą nam w nieoczekiwanym momencie, podczas czynności zupełnie nie związanym z pieczeniem czy gotowaniem dlatego nie ma co się przejmować pomysł zawsze nam przyjdzie do głowy to tylko kwestia czasu. 

Co się zmieniło przez ten kolejny rok na pewno więcej pomysłów, przepisów na które poświeciłam ten rok. Mój największy sukces to autorska publikacja pierwszej książki pod nazwą bloga oraz ukazanie się w książce kucharskiej Boże Narodzenie Autorów Cookpad 2019 moich 4 przepisów co było wielką niespodzianką, gdyż nie wiedziała, że taka powstaje. 

Mój plan na kolejny rok tworzenie kolejnych przepisów, publikacja zaległych artykułów i dalsza praca nad kolejną książką, która pomimo epidemii mam nadzieję, że powstanie.

A jako, że urodziny bez ciasta nie mogą się odbyć zapraszam na urodzinową pychotkę 
przepis na urodzinową pychotkę

Jeszcze raz dziękuję wszystkim czytelnikom i każdemu z osobna i pozostawiam Wam ocenę mojej strony.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj/print